Ingatan Kepada Penziarah...

Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

Saya merupakan seorang hamba Allah swt dan ummat Muhammad saw yang punya pelbagai kekurangan dan juga banyak kelemahan...

Saya juga seorang yang sangat kurang ilmu dan bukan ahli di dalam agama...makanya kini, saya sedang belajar lagi dan lagi semampu dan sedaya saya...

Oleh itu, ingin saya tegaskan..saya bukan seorang ustazah (jadinya jangan di soal saya bab berkenaan agama).
Bukan juga hafizah dan jauh sekali alimah...
(makanya saya bukan pakar bab hadis, dalil dan apa jua untuk menentukan sebarang hukum)....

Maaf andainya, saya tidak dapat menjawab persoalan penziarah di blog ini, YM mahupun email...

Syor saya....carilah orang yang betul2 alim berkenaan setiap bidang ilmu agama ini..

sekian... selamat beramal ^^


~Da'ie Dunia Akhirat~

Wednesday, January 20, 2010

Kerana NusrahMu Ya Allah....

Bismillahirrahmanirrahim....

Alhamdulillah.... dengar khabarnya keputusan sama ada proposal FYP saya akan di terima @ di tolak akan keluar esok....huhuuu..berdebar betul...
perasaannya mengalahkan orang yang datang nak masuk meminang <---hehee merepek!!


Tetapi dari khabar angin yang di terima, proposal saya bagaikan akan di luluskan aje.. Mohon nusrah Allah lah agar semuanya berjalan lancar..



 tukar dari exam --->> FYP...bagi ingatan sikit kat diri sendiri..!



Oleh kerana kesibukan saya dengan urusan dunia (sedar diri pn!!) pada semester ini, makanya kemungkinan blog ini akan menjadi 'sejuk'--->. ala2 masthurat 'sejuk' laaa...(minta di jauhkan Ya Allah...walaupun saya ni kuat main..huhuuu)..minta doanya ye.


No comments:

Post a Comment