Ingatan Kepada Penziarah...

Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

Saya merupakan seorang hamba Allah swt dan ummat Muhammad saw yang punya pelbagai kekurangan dan juga banyak kelemahan...

Saya juga seorang yang sangat kurang ilmu dan bukan ahli di dalam agama...makanya kini, saya sedang belajar lagi dan lagi semampu dan sedaya saya...

Oleh itu, ingin saya tegaskan..saya bukan seorang ustazah (jadinya jangan di soal saya bab berkenaan agama).
Bukan juga hafizah dan jauh sekali alimah...
(makanya saya bukan pakar bab hadis, dalil dan apa jua untuk menentukan sebarang hukum)....

Maaf andainya, saya tidak dapat menjawab persoalan penziarah di blog ini, YM mahupun email...

Syor saya....carilah orang yang betul2 alim berkenaan setiap bidang ilmu agama ini..

sekian... selamat beramal ^^


~Da'ie Dunia Akhirat~

Saturday, January 2, 2010

Kembli ke kampus......

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum semua...

Alhamdulillah... hari ini, saya kembali semula ke kampus untuk meneruskan perjuangan sebagai seorang mahasiswi tahun akhir...

Juga sudah semestinya hati ini tidak keruan untuk menjenguk blog yang sudah lama di tinggalkan sepi..
Entah kenapa dan mengapa, saya merasakan tidak senang dengan kewujudan blog saya sendiri. pasti ada sesuatu yang menjadi asbab kebimbangan hati saya. kepada seorang teman, sudah saya adukan padanya dan dia menyokong agar saya segera membersihkan blog saya dari benda2 yang dengan izin Allah boleh mengundang fitnah.

Atau pada saya, mungkin lebih baik blog ini harus lenyap begitu saja....
Aduhai....sebenarnya apa yang menjadi kebimbangan saya selama ini??
untuk alasan yang bagaimana harus saya cipta bagi memungkinkan hati ini tenang meneruskan usaha untuk berblog?

Ya Allah..kurniakn petunjuk Mu pada ku...

hamba Mu yang lemah juga sering lupa dan alpa ini...

2 comments:

  1. assalamualaikum wbt...

    alhamdulillah sahabiahku telah selamat pulang ke kampus...apakah yang merunsingkanmu wahai sahabiahku...?

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam wbt Nur..

    Subahanallah...kata2 pertanyaan lembut dari Nur buat umu rasa bagai di belai2 seorang ibu kala si anak sedang merintih sendu.
    kita sambung di YM ye Nur.
    Jazakillah Sahabiah ku...

    ReplyDelete