Ingatan Kepada Penziarah...

Dengan Nama Allah yg Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

Saya merupakan seorang hamba Allah swt dan ummat Muhammad saw yang punya pelbagai kekurangan dan juga banyak kelemahan...

Saya juga seorang yang sangat kurang ilmu dan bukan ahli di dalam agama...makanya kini, saya sedang belajar lagi dan lagi semampu dan sedaya saya...

Oleh itu, ingin saya tegaskan..saya bukan seorang ustazah (jadinya jangan di soal saya bab berkenaan agama).
Bukan juga hafizah dan jauh sekali alimah...
(makanya saya bukan pakar bab hadis, dalil dan apa jua untuk menentukan sebarang hukum)....

Maaf andainya, saya tidak dapat menjawab persoalan penziarah di blog ini, YM mahupun email...

Syor saya....carilah orang yang betul2 alim berkenaan setiap bidang ilmu agama ini..

sekian... selamat beramal ^^


~Da'ie Dunia Akhirat~

Saturday, July 11, 2009

Bisikan Masthurat...

Bismillahirrahmanirrahim...

ermmm….x kan kami sanggup melepas & membiarkn sang bidadari syurga merampas milik kami dengn sewenang2nyer..

Biar harta dunia berkurangan, asalkn ia d belanjakn atas jalanNya


Biar kami terabai, asalkn si dia x mengabaikan usaha agama


Biar kami mengurus istana sendirian, asal fikirnya sentisa krn agama, x mengapa



Biar kami d tinggal2kn, asalkn pemergiannya krn ummat tercinta


Biar kami sedikit kesusahan d dunia, krn mengejar ganjarn akhirat kami rela


Biar seksa melahirkn kami rasa, asalkn lahirnya para da’ie, kami redha






Biar segala urusan dtg menduga, malam markaz dan ghash x kn kami biarkan si dia leka

Biar kesempitan masa bersama, mesyuarat mingguan kami pastikn si dia ada


Biar sibuk dgn urusan dunia, insyaAllah amalan sunnah di rumah sentiasa kami jaga


Biar si dia syahid tika menyebarkan agama, insyaAllah kami sentiasa sedia terima


Biarkn segala kepahitan perjuangan di telan bersama..demi Allah, segalanya di rasa sprti gula..


Bila kami redha & rela, kelak 500 thun persiapan kami lakukn menunggu suami tercinta d syurga..



p/s; doa2knlah kami ahlia & bakal2 ahlia da'ie ni menjadi pembantu @ bukan pula pelemah si suami utk berdakwah....amin




No comments:

Post a Comment